Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 aprilie 2011

Sarbatori Fericite tuturor!

  Va salut pe toti fara sa va fi cunoscut! Va doresc toate cele bune, fara sa stiu de ce aveti nevoie, va doresc tot ce-mi doresc mie! Ce-mi doresc mie?? Ei bine, imi doresc multa liniste in suflet, multa caldura umana, multa sinceritate din partea celor din jur, comunicare, si cate altele de care acum nu-mi mai aduc aminte sa le enumar.Voi aveti nevoie de toate acestea, caci eu vi le doresc??!! Va veti intreba ce-i cu urarea asta, nu? Ei bine, e rezultatul zilelor de sarbatoare in care toate acestea mi-au lipsit. Tocmai de aceea ma gandesc ca poate au mai fost si altii in situatia mea si poate inteleg despre ce scriu. Daca nu sunt, ei bine, ganditi-va dragii mei ca ati citit dintr-un roman de doi lei o fraza fara sens si mergeti mai departe. Uitati ce ati citit! Puteti? Astept sa-mi spuneti ca ati fost fericiti, ca nu intelegeti ce v-am urat, ca de fapt nu ma intelegeti! N-ati fi singurii! O seara frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu