Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 30 aprilie 2011

Weekend!!!

  Salut! Nu stiu ce veti face voi astazi, dar eu intentionez sa ma ocup mai mult de mine(mai mult decat in cursul saptamanii!!). Adica, ceva in plus pentru sporirea starii de spirit, care pe final de saptamana e cam redusa. M-am gandit la un tratament cosmetic ad-hoc, cu ce pot si cu ce am pe acasa. Am spre exemplu in plan o masca peeling cu extract de iasomie. Am un ten gras cu pori dilatati, deci aceasta masca e o mana cereasca pentru mine. Curata foarte bine (extrage , de fapt celulele moarte , sebumul oxidat in pori) si in plus nu imi produce iritatii, avand si un ten sensibil. Sunt foarte multumita de aceasta masca de cativa lei de la Oriflame. Personal nu am prejudecati in ceea ce priveste marcile produselor cosmetice, atunci cand descopar un produs care imi face bine raman consecventa lui. In general, dupa o bibileala de genul asta ma simt remontata, vad lumea altfel!!! Voi ce faceti in sensul acesta, pentru a va simti mai bine?? M-as bucura sa aflu pareri! O zi frumoasa tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu