Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 iulie 2011

Amatori de chilipiruri!!!

Buna! N-am mai avut timp sa va mai povestesc de ceva vreme, dar intamplarile de ultima ora m-au determinat sa gasesc cateva minute pentru a va relata o peripetie nascuta din dorinta de chilipiruri. Ei bine, am cumparat un voucer la Golden Arcadya Salon pentru manichiura+pedichiura+lac de unghii OPI+ tratament cu parafina pentru maini, totul la 25lei. Mi s-a parut ok ca pret, dar dupa ce am mers la salon mi-am revizuit parerea. Am avut parte de o curatare impecabila a unghiilor, dar partea cu lacul de unghii si tratamentul cu parafina au stricat buna impresie, in sensul ca lacul de unghii a fost Farmec(asta era oferta la fata locului), iar parafina a fost taiata de pe lista- nici macar nu s-a vorbit despre asta. Am postat un comment pe site-ul de unde am cumparat voucerul si asta a starnit nervii celor de la salon. S-au iritat si m-au sunat sa-mi ceara socoteala pentru ca i-am reclamat (expresia le apartine!), mi-au reprosat ca n-am vazut ojele OPI care la acel moment nu erau(desi mi s-a spus ca erau, eu nu le-am vazut), dar desi in voucer era trecut clar OPI, nu mi-a atras nimeni atentia la salon ca lacul pe care l-am solicitat eu ca nuanta nu face parte din oferta. Banuiesc ca le-a convenit asta, cred ca preturile difera destul de mult intre cele doua firme. Despre parafina nici vorba, nici macar nu s-a vorbit despre subiect. Concluzia, atunci cand te gandesti ca faci o afacere surprinzator de convenabila, gandeste-te de doua ori, analizeaza si apoi scoate banii sa platesti un serviciu! S-ar putea sa nu beneficiezi de el!!! Am sa va las si link-ul catre site-ul cu pricina si oferta de care m-am "bucurat"!!!http://www.coolbuy.ro/offers/view/manichiura_pedichiura_OPI_clasica_french_tratament_parafina_maini

5 comentarii:

  1. Am citit conversatia ta cu cei de la salon si te felicit pentru ca ai procedat foarte corect, chiar mi-a placut ca ai luat atitudine, din pacate in Romania nu stim sa ne pastram clientii, am avut o experienta similara cu un voucher la un cabinet stomatologic si de atunci nu am mai avut curaj sa cumpar asemenea vouchere...Cred ca toate dintre noi ar trebui sa postam astfel de experiente pe blog pentru a face cunoscute serviciile oferite de anumite companii!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel am gandit si eu cand am facut postarea. Ca poate cineva va citi ce-am scris si chiar daca alege sa cumpere macar sa fie prevenit ca poate sa-si ia teapa. Eu cam citesc ce posteaza altii pe aceste site-uri. Asta nu inseamna ca primesc garantie la voucer! Nici pe departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Si eu am fost la acest salon deoarece am cumparat un voucher pentru cosmetica si m-am ingrozit de absolut tot. Salonul nu arata cum trebuie,personalul este necalificat si serviciul oferit lasa de dorit. Plus ca tratamentul a fost incomplet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Si eu am fost la acest salon deoarece am cumparat un voucher pentru cosmetica si m-am ingrozit de absolut tot. Salonul nu arata cum trebuie,personalul este necalificat si serviciul oferit lasa de dorit. Plus ca tratamentul a fost incomplet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Heloise, daca ai dat toti banii, ce mai conteaza ca serviciile pe care le-ai primit au fost incomplete??!!! Se pare ca aceasta politica a serviciilor incomplete se practica la ofertele cu voucer. Eu am poatit-o si la alte saloane mai centrale si zis mai de fite. Spre exemplu, la pachetele pentru unghii ofereau pisctura pe 1-2 unghii, dar de prestat prestau doar manichiura simpla. Ma bucur ca ai facut publica nemultumirea ta legata de serviciile din salonul acela, astfel cei care aleg sa mearga in acel loc sa fie preveniti asupra potentialelor riscuri. Eu daca primesc un serviciu de calitate il promovez, dar daca primesc altceva decat am platit nu ma pot opri sa spun si sa critic. Felicitari pentru curaj si bucura-te ca nu te-ai ales cu vreo infectie daca zici ca salonul era praf!!!

      Ștergere